Ideologią naszego programu jest podnoszenie standardów higieny i bezpieczeństwa. Postanowiliśmy jednak sprawdzić czy wizja ta jest tożsama z podejściem klientów do odpowiednich placówek. Z pomocą Agencji Badań i Opinii SW Research sp. z.o.o. przeprowadziliśmy projekt badawczy „ Bezpieczeństwo i spełnienie określonych wymogów dotyczących COVID-19 w miejscach publicznych”.
W ramach projektu zrealizowano profesjonalny sondaż ilościowy na próbie 1020 ankiet z populacyjnym rozkładem płci, wieku i klasy wielkości miejscowości. Badanie przeprowadzono zgodnie ze wszystkimi standardami ESOMAR/OFBOR.
Wyniki badań pokazały jednoznacznie, że kwestia bezpieczeństwa jest kluczową dla wszystkich użytkowników.
Bezpieczeństwo i spełnienie określonych wymogów dotyczących COVID-19 zgodnie z zaleceniami jest jednym z najbardziej istotnych elementów, którym kierują się Polacy przy wyborze danego miejsca w przestrzeni publicznej.
Blisko 40% respondentów wskazało bezpieczeństwo (pośród 7 innych aspektów) jako najważniejszy czynnik przy wyborze miejsc rozrywki, placów zabaw czy klubów.
W przypadku wyborów salonów fryzjerskich czy kosmetycznych jedynym aspektem ważniejszym niż bezpieczeństwo jest jakość i szybkość wykonywanej usługi.
W większości przypadków zachowanie odpowiednich standardów sanitarnych jest ważniejsze niż np. możliwość rezerwacji on-line czy programy lojalnościowe.
W przypadku restauracji bezpieczeństwo i higiena przewyższa nawet serwis oraz jakość wykonywanych usług!
Zachęcamy do zapoznania się z wynikami raportu.